AYCE

Portfolio Category: Logo's & Huisstijlen

  • AYCE

    door: Martijn/ 0

    AYCE richt zich vanaf nu op het hoge segment van de markt. En bij een hoger segment hoort natuurlijk ook een luxere uitstraling. De originele zon en strand-stijl moest daarom ...

  • ProActive

    door: Martijn/ 0

    Het ProActive-logo moet modern zijn en diepgang uitstralen, maar toch minimalistisch blijven. Daarom hebben we gebruik gemaakt van de penrose-driehoek. Een simpele vorm die gemakkelijk strak kan worden afgebeeld, maar ...

  • Paaprika

    door: Martijn/ 0

    Het concept van Paaprika-logo voldoet aan verschillende voorwaarden. Het weerspiegelt de inhoud van de winkel, is tijdloos, spreekt zowel dames als heren aan, is geschikt voor alle leeftijden en het ...

  • Ayce

    door: Martijn/ 0

    Ayce is een nieuw merk dat alcoholhoudend sorbetijs creëert. De sorbetstructuur is een innovatieve en vernieuwende toevoeging aan het concept van alcoholisch ijs, dat in de vorm van standaard waterijs ...

  • Leadershead

    door: Martijn/ 0

    Leadershead heeft een huisstijl ontwerp gekregen dat precies aansluit bij hun wensen: strak, zakelijk en vooral niet te commercieel. Wel heeft het logo een herkenbaar beeldmerk gekregen voor het geval ...

  • Sculptor

    door: Martijn/ 0

    Onze eigen huisstijl gaat een beetje terug naar de roots van het vak. Grafisch ontwerpen begon natuurlijk op papier. Je eindproduct fysiek in handen hebben, vinden wij nog steeds het ...

  • Steunpunt Geestelijke Ontwikkeling

    door: Martijn/ 0

    Het logo voor Steunpunt Geestelijke Ontwikkeling moest de ster bevatten die eigenaar Peter Samwel als gouden ketting om zijn nek draagt. Deze is vormgegeven rondom de punt, die hiermee zowel ...

  • MijnPK

    door: Martijn/ 0

    Het logo van MijnPK weerspiegelt de verbinding tussen mens en paard. Dat doet het doordat het silhouet van een menselijk gezicht is verwerkt in de onderkant van het paardenhoofd. Daarnaast ...