AYCE

feb / 07

AYCE

/

AYCE richt zich vanaf nu op het hoge segment van de markt. En bij een hoger segment hoort natuurlijk ook een luxere uitstraling. De originele zon en strand-stijl moest daarom plaatsmaken voor iets nieuws.
Het nieuwe AYCE-logodesign heeft een stijl die je vaker ziet bij bijvoorbeeld dure wijnen of kledingmerken: schreefletters met een elegante uitstraling. De gouden letters op een zwarte achtergrond dragen bij aan een duurder gevoel. En nu het logo volledig uit hoofdletters bestaat, wordt de naam officieel ook zo geschreven.

Toch boet het nieuwe AYCE-logodesign niet in aan herkenbaarheid. Wie goed kijkt, blijft een hint naar cocktails zien: de Y heeft subtiel de vorm van een cocktailglas. Daarnaast hebben we de letters knipjes gegeven. Deze kleine uitgesneden hoekjes geven de letters een eigen gezicht. Ze zorgen voor een subtiel optisch 3D-effect en geven het logo daarmee meer diepgang. Meer weten over AYCE? Check de rest van de designs in ons portfolio, bezoek de AYCE-website of bekijk de Instagram-pagina!